God Jul - eller?

Det är jul. En helg fylld av förväntan, glädje och gemenskap. Men – tyvärr är det inte så för alla. Mina tankar går till dig som av någon anledning sitter ensam. Jag har genomlevt det själv – så tro mig, jag vet hur det är. Men jag kan lova dig – det kommer bättre tider. Och tänk på att det finns alltid dom som har det värre. Kan du läsa det här har du någonstans att bo, något att äta, tillgång till dator och förmodligen också TV. Och det är ju faktiskt inte alla som har det. Tankarna går också till alla er barn som far illa p.g.a. alkoholmissbrukande föräldrar. En dag är ni stora och ni har många lyckliga julhelger framför er. Jag önskar er alla en God Jul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint... men du... det ar 2 veckor sen julafton nu. Ar det inte dags att blasa liv i din logg igen :)

2009-01-07 @ 13:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0