Sommarminnen i höstmörkret

Löven blir oranga, gula, röda. Temperaturen faller och i takt med vindens slag singlar dom sakta ner. Det börjar bli höst på allvar. Av sommaren finns bara minnen kvar. En fantastisk sommar för min del. Min son, som nu åkt tillbaka till Malaysia, har varit hemma under sommaren och jobbat. Eftersom han mestadels bott hemma hos oss så har vi hunnit umgås en hel del. Ja, en del har vi träffats på jobbet också – han har sommarjobbat hos oss på KLT. Denna sommar tog vi steget och gifte oss, min Christina och jag. Det var väl minst sagt hög tid med tanke på att vi varit tillsammans i 17 år. Känslan och upplevelsen att sammanvigas och bli äkta makar var stark – starkare än jag trodde. Vi valde att vigas ute i Guds fria natur vid Aboda Klint med endast våra två söner som vittnen. Kvällen efter hade vi stor fest för våra släktingar och vänner med god mat, underhållning och lekar. Alltsammans mycket lyckat tycker vi. Men som sagt, nu sitter vi här och av sommaren finns bara minnena. Ja, plus ett antal mycket bra foton förstås att kunna plocka fram och njuta av.

Kommentarer
Postat av: Maria Ivarsson

Hej! Tack för mailet och grattis. Kram/ Mia.

2008-10-10 @ 15:34:50
Postat av: Anonym

Hej! Tack för mailet och grattis. Kram/ Mia.

2008-10-10 @ 15:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0