Kom ihåg dina släktingar

På sistone har jag läst en hel del och skrivit en artikel om framtidens kommunikationer (som förhoppningsvis publiceras kommande vecka). Under sista veckan har jag också haft två bröder som fyllt år. Eftersom ingen av dom fyllde jämt blev det inget speciellt kalas. En av dom ringde jag till och den andre bor bara några hundra meter härifrån så där var vi och tog en eftermiddagsfika. Vi var en kväll och gästade min 89-årige farbror med fru. Detta händer för sällan tyvärr. Det var väldigt trevlig, god mat, mycket prat och tittande i gamla fotoalbum. Även denna gång lägger jag en länk till en gammal go låt. Lyssna och njut. http://www.youtube.com/watch?v=Ulyd6Ro9fZw&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0