Bröllop i Malaysia

Den 5-7 juni ingick Thimmy (min son) och Aziah/Sarah äktenskap.

Cermonin genomfördes i Sungai Buloh. Paret bor i Kuala Lumpur, Malaysia.

Bröllopsfestligheterna pågick i tre dagar. Från Sverige deltog en liten delegation bestående av Kicki, mamma Ewy, mormor Stina och morbror Ted med sonen Andreas. Av hälsoskäl kunde jag tyvärr själv inte följa med. Men när dom kommer hem till Sverige skall vi ordna någonting. Jag har ändå kunnat ta del av besöket i Malaysia och cermonin tack vare videoinspelning och bilder.
.Här i Indonesisk klädsel.Här klädda i västerländsk klädsel.


Kommentarer
Postat av: Anonym (absolut inte Thimmy)

WOW! Vilket enormt snyggt par! Jag onskar jag sag ut precis sa!

2009-07-04 @ 13:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0