Flyttångest

Ja, det kan man tydligen få. Allteftersom flyttdagen närmar sig griper flyttångesten tag i mig. Ikväll kändes det nästan obehagligt. Lite förvånad är jag. Jag menar, under mina 51 levnadsår har jag flyttat några gånger men har aldrig känt det så här. Till stor del beror det nog på att jag trivs så himla bra i den lägenhet vi bor i nu. Hyran är också okej och så har jag nära till jobbet. Vi har skaffat en ritning av den nya lägenheten och klippt ut små pappersbitar och försöker nu planera hur vi skall möblera så det funkar. Och så är det förstås allt det här med rensandet av gammalt skräp man samlat på sig. Suck...det är mycket nu! Länkar denna gång till en gammal Kim Wilde-låt : http://www.youtube.com/watch?v=DM_v3Vd5ay4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0