Så till något helt annat…

Det är sent och dags att gå och lägga sig. Men så kommer jag på att jag varit usel på att uppdatera min blogg. Inte så att det saknas saker att skriva om. Tvärtom – jag har massor av tankar om allt möjligt som far genom huvudet. Det är väl kanske lite av problemet idag att det händer en himla massa saker hela tiden. Det är (åtminstone emellanåt) svårt att ta till sig allt och hinna bearbeta det. Jag avslutar därför denna gång med den gångna helgens Eurovisionsvinnare från Azerbaijan. En låt jag tycker är mycket bra och röstade på i finalen. Det gör ju inte saken sämre att låtskrivarna kommer från Kalmartrakten. http://www.youtube.com/watch?v=iq2yLykdjvA PS. Sverige med Erik Sade och Poular var också mycket bra. Men vi svenskar fick ju inte rösta på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0