Va? Redan en vecka till?

Jösses vad tiden går. En illusion kanske när det när det finns hur mycket som helst att göra. Hursomhelst måste jag ta hänsyn till min hälsa. Som tur är har jag en laptop och en ställbar säng så jag kan ligga och göra nytta när jag är hemma. Jag ligger också och läser en del. Viktigt är också det lilla hemmaträningprogrammet som jag fick order om på sjukhuset. Dit har jag förresten i veckan har jag skrivit ett brev. När jag var inlagd var det krångel med att få den medicin jag brukar ta, beroende på att alla uppgifter inte fanns i ett sjukhussystem som heter Cosmic. Jag har nu skriftligen begärt att få min fil uppdaterad. Ett gott råd: om du tar medicin och blir inlagd av någon orsak – ta med dig din ask/burk.

För övrig blev det bara ett par dagars sjukfrånvaro och denna vecka har vi återigen haft personalmöte på jobbet. Ja, där händer en väldig massa saker alltifrån organisationsfrågor till tekniska lösningar. Nu återstår ett eftermiddags- / kvällspass och sen en ledig helg.

Jag avrundar denna gång med ”Men at Work” : http://www.youtube.com/watch?v=DNT7uZf7lew


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0