Semestern är slut

Ja, så är det för många nu. Sommaren har gått väldigt fort. Men det tycker man väl varje år. Denna sommar har jag/vi, som jag nämnt tidigare, haft glädjen att få ha Thimmy med fru hemma. Nu har dom åkt iväg igen. Men den här gången åkte dom inte till andra sidan jorden och Malaysia där dom bott dom senaste åren. När vi var i Skåne hittade dom en lägenhet där som dom nu flyttat till. Och studierna i Lund drar snart igång.

 

Här hemma återvänder så sakteliga vardagslunken. Jag har jobbat några pass och Kicki börjar om några dagar. Kvällarna har blivit längre och temperaturen har börjat sjunka. Jag har aldrig tyckt om hösten. Men i år känns det faktiskt ganska bra. Det finns mycket att ta tag i både på jobbet och privat. Och så känns det mycket bra att kunna slänga sig i bilen och hälsa på sonen och sonhustrun. Avslutar med Cyndi Lauper och låten ”Time after Time” http://www.youtube.com/watch?v=IWDaHj2NdSE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0