På lördag gäller det




Jag är en av 3,5 miljoner svenskar som brukar titta på melodifestivalen. Och i år är inget undantag. Det är ett starkt startfält i år. Ja, det vill säga om man räknar bort Torsten Flink och Björn Ranelid som i mina ögon kommit till final snarare som ett dåligt skämt än musikalitet och låt. Det vore katastrof om någon av dom skulle vinna. Min favorit är Loreen med ”Euphoria”. Det är en jäkla bra låt som sticker ut lite så där lagom, hon har bra röst, bra scenframträdande och en tilltalande koreografi. Det här är verkligen en vinnarlåt. http://svt.se/melodifestivalen/20120224212153/loreen_euphoria_hela_laten


Kommentarer
Postat av: Thimmy

Loreen är överlägsen favorit enligt nyheterna jag läst och hon spelas flitigt på den radiokanal Sarah lyssnar på. Så jag tror du kommer få din vilja fram. Jag tycker också att låten är bra.

2012-03-09 @ 17:26:32
Postat av: Simpa

OMG hon e so bra

2012-04-18 @ 14:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0