Fest

 
 

En lördagskväll under sommaren arrangerade min fru och jag en fest på den förnämliga Stabygården i Högsby. Vi lade den mitt emellan våra födelsedagar (vi fyllde båda jämt) och har därtill nu varit gifta i 10 år. Det bjöds på buffé, dansuppvisning, samt allsång under ackompanjemang av min gamle vän Bosse "bas" och sist men inte minst förärade estradören Mattias Enn oss med sin närvaro. Utöver sång framträdde han också som karaktären Irén (i ren förtvivlan) ordförande i organisationen De Evigt Kränkta I Sverige (D.E.K.I.S.).

 

Stort tack till alla er (ett 40-tal personer) som förgyllde vår kväll! Det var fantastiskt roligt! Vill passa på att tacka Stabygårdens trevliga personal också för ett mycket professionellt jobb.

 

 

 

För den som vill se Mattias Enn och D.E.K.I.S. - kolla på www.youtube.com

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0