Ryggvärk

Jag har inte skrivit på ett tag för jag blev sjuk. Ryggen har varit ett problem mer eller mindre flera år nu. Men i söndags blev det värre - mycket värre! Det låste sig sig totalt och jag kom inte ur fläcken. Så det var inte annat än att ringa ambulans. Dels har dom smärtstillande medel med sig så att dom kan flytta över en på en bår utan att det känns som att gå av på mitten, och så tranporterar dom en till ett sjukhus - i mitt fall Kalmar. Där fick jag vara kvar ett dygn. Nu följer sjukgymnastik och försöka leva lite sundare. Det är lätt att bli sittande vid datorn för mycket t.ex.



Från ortopedavdelning 16 som ligger på 7:e våningen har man en magnifik utsikt över Kalmar sund.

Kommentarer
Postat av: Nettan-saknaden

Sv: Hej, jag går på Huc (Högsbys utbildnings center) och jag går på IV, ja det stämmer.

2009-08-28 @ 10:50:29
URL: http://glutiz.blogg.se/
Postat av: Thimmy

Hoppas det blir battre! Det ar inte lite orovackande att hora nar du aker ambulans till sjukhuset. Jag har for narvarande ledigt pga diarre och illamaende men det gar nog over snabbare.



Det dar fotot kan inte vara taget fran 7e vaningen. Det ser snarare ut att vara taget fran typ 100e vaningen.

2009-08-29 @ 19:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0