Läget…?

Jodå, det rullar på. Eller rättare sagt, det går så det bara ryker om det. Företaget jag jobbar på (KLT vet ju dom som känner mig) drog ju över budgeten med mer än 50 miljoner. Om detta har nog dom flesta läst om i lokalpressen så jag skall inte fördjupa mig i det. Men det är naturligtvis så att det medfört mycket aktiviteter på företaget utöver det vanliga. Vad gäller privatlivet så har jag varit gräsänkling drygt en vecka, då Kicki och en av hennes väninnor är i Frankrike för att göra en pilgrimsvandring. Vistelsen där nere blir förkortad några dagar då Kicki ådragit sig en inflammation i ett knä, så dom räknar med att flyga från Paris imorron (fredag). Ja, life is a rollercoaster som Ronan Keating sjunger: http://www.youtube.com/watch?v=Xpf5hNMnWZM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0